
Spørsmål og svar om prisendring
For å kunne fortsette utviklingen av vårt treningstilbud vil vi justere medlemsprisene våre fra 1. februar 2026.
Hvorfor øker vi månedsprisen?
Vi jobber alltid for å gi medlemmene våre den beste treningsopplevelsen, og det siste året har vi oppgradert senterne våre med større områder, nytt utstyr og freshere interiør. Vi skal fortsette å løfte kvaliteten og åpne flere sentre i tiden som kommer. For å kunne gjennomføre disse satsingene øker vi månedsprisene fra 1. februar 2026. De nye prisene finner du ved å klikke på medlemskapet ditt under "Våre medlemskap" her.
Når skjer prisendringen?
Prisen endres 1. februar 2026. Dersom du har betalingskort som din betalingsmetode vil den nye prisen trekkes fra betalingskortet ditt 1. februar 2026. Betaler du for medlemskapet ditt med Avtalegiro vil du se prisjusteringen på fakturaen med forfall 20. januar.
Dersom du har AvtaleGiro, vennligst påse at maksbeløpsgrensen er høy nok for betalingstrekk ved forfall.
Kan jeg endre medlemskapet mitt?
Du kan når som helst endre medlemskapet ditt dersom du ønsker det. Du kan enkelt gjøre dette via Mine Sider. Har senteret ditt bemanning, kan du få hjelp i bemannet åpningstid, eller ta kontakt med kundeservice via chat eller kontaktskjema.
Jeg har ikke mottatt informasjon om prisøkningen – hvor kan jeg finne informasjon om dette?
Alle medlemmer som blir prisjustert, utover vanlig konsumprisindeksøkning, mottok en e-post 12. desember 2025. Som medlem i Fresh Fitness er du ansvarlig for at din kontaktinformasjon til enhver tid er korrekt. Husk også å sjekke spam-filteret ditt. Dersom kontaktinformasjonen din er feil kan du enkelt endre dette på Mine Sider.