Kundeservice
Vanlige spørsmål
Vi tilbyr ulike frysealternativer tilpasset medlemskapstypen din:
Basic- og Flex-medlemskap: Du kan fryse medlemskapet i opptil 4 måneder, mot en avgift på kr 99,- per frys.
Smart-medlemskap: Du kan fryse medlemskapet kostnadsfritt i én sammenhengende periode på opptil 4 måneder i løpet av en 12-månedersperiode. Dette kan du enkelt gjøre selv via Min side under Mitt medlemskap. NB! Ved utsjekk vil det stå kr 99,-, men dette beløpet vil ikke bli trukket fra kontoen din.
Særlige situasjoner: Dersom du er syk, skadet, gravid, skal i militærtjeneste eller er utstasjonert, kan du fryse medlemskapet i opptil ett år uten kostnad, mot fremleggelse av dokumentasjon. For dette må du sende inn en forespørsel via vårt kontaktskjema.
Les mer om frys av medlemskap her.
Vi sender ut en vennlig betalingspåminnelse med betalingslink til medlemmer som ikke har rukket å betale medlemsavgiften i tide. Dersom du nettopp har betalt kan du selvsagt se bort ifra mottatt SMS. Betalingen gjøres til Lowell og er selvsagt uten gebyrer.
Det kan være flere årsaker til at betalingen ikke har gått gjennom:
Beløpsgrensen på AvtaleGiro er for lav
Manglende dekning på kontoen
AvtaleGiro er ikke aktiv
Bankkortet ditt er utløpt eller blokkert
OBS! Betalingslinken er kun aktiv i 48t og at den kun kan benyttes én gang. Dersom du avbryter innbetalingen underveis i prosessen vil linken utgå.
Trenger du å registrere et nytt betalingskort? Logg inn på mine sider og oppdater kortinformasjonen under "betaling".
Du kan legge til eller endre kortet du ønsker å betale med under Mine sider og Mitt betalingskort.
Ønsker du å betale med AvtaleGiro, ta kontakt med vår kundeserviceså vil de hjelpe deg.
Nye medlemmer blir belastet på betalingskortet som ble registrert ved innmelding på nettsiden vår.
Husk at du må betale for kommende måned i tillegg til måneden du sier opp tjenesten. Siste betalingsdato står i bekreftelsen du mottok. Mottar du faktura etter dette, kan du kontakte oss på chat eller via vårt kontaktskjema.
Visste du at du kan fryse medlemskapet i opptil 4 måneder mot en avgift på kr 99,- ? Les mer om frys av medlemskap her.
Eventuelt om du ønsker å bytte senter, så kan du ta kontakt med kundeservice enten på chat eller via vårt kontaktskjema.
Hvis du fortsatt ønsker å avslutte ditt medlemskap kan du gjøre dette ved å logge inn på Mine Sider, klikk på "Mitt medlemskap" > "Administrer" og "Avslutt medlemskap".
Mandag - Fredag 09:00 - 15:00
På "min side" kan du enkelt administrere ditt medlemskap og løse det meste på egenhånd. Finner du ikke det du leter etter er du hjertelig velkommen til å ta kontakt via vårt kontaktskjema. GDPR-henvendelser besvares innen 30 dager.
Opplever du truende situasjoner på senter eller er innelåst på senter kan du kontakte Avarn Security. Avarn har ingenting med medlemskap å gjøre, KUN sikkerhet på senter.