Betaling
Vi tilbyr to betalingsmetoder:
Automatisk trekk på betalingskort, forfallsdato den. 1. hver måned for inneværende måned.
Automatisk trekk på AvtaleGiro, forfallsdato den. 20. hver måned for kommende måned.
Alle medlemmer som melder seg inn blir belastet på betalingskortet som ble registrert ved innmelding på nettsiden vår.
Registrerte du et betalingskort da du ble medlem og vil bytte til et annet betalingskort? Logg inn på Mine sider og endre kort under fanen "Mitt betalingskort".
Har du AvtaleGiro og vil endre til trekk på betalingskort? Besøk vår resepsjon i våre bemannede åpningstider, så hjelper vi deg med det!
Alle gebyrer, manglende betalinger og inkasso håndteres av Lowell, vår betalingspartner. Du vil motta en SMS fra dem dersom du mangler betaling hos oss.
I betalingspåminnelsen du mottar fra oss, får du oppgitt et KID-nummer. Du benytter dette når du betaler skyldig beløp. Om du ikke får benyttet dette, kan du nå betale skyldig beløp via Min side.
NB: KID-nummeret kan ikke brukes til å opprette avtalegiro, det er kun knyttet til én enkelt betaling. Ta kontakt med kundeservice om noe er uklart, så kan de hjelpe deg.
Du kan finne betalingshistorikk, fakturagrunnlag under Min side og Betalingsoversikt.
En innbetaling vil være synlig i oversikten så snart beløpet den er registrert på din profil. Dette kan ta opp til 3 virkedager.